Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs cu aceeasi valoare sau valoare mai mare (cu plata diferentei) sau rambursarea integrala a contravalorii ( in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs defect. Inainte de expediere, produsele Deyu.ro trec prin mai multe filtre de verificare, insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista in stoc. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect.
Produs cu masura gresita. Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine. Iti stam la dispozitie pentru a solutiona aceasta problema. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul si iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare.
Restituirea sumelor, ramburs sau online, se face in termen de 1-30 zile calendaristice de la primirea produsului de catre noi si verificarea lui. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Putem sa-ti schimbam marimea la produs fara problema sau sa-ti oferim alt produs in schimb ( tu alegi ce iti doresti),DOAR IN CAZUL IN CARE NU AI PURTAT PRODUSUL, ETICHETA NU ESTE RUPTA ȘI/SAU PRODUSUL NU ESTE FACUT SPECIAL PENTRU TINE(PERSONALIZAT) conf. OUG. 34/2014 Cap. 3, Art. 16, Lit. C! Urmeaza pasii de mai jos:
PASUL 1: Completeaza formularul de retur de pe site
PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in ambalajul original si ataseaza in interior numele, telefonul si adresa pe care le-ai folosit cand ai comandat + ce anume doresti sa schimbam , ori contul tau bancar in cazul returului.
PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi ambalajul si sa nu lipesti nimic pe el! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi AWB-ul. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de uzura, vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii, va trebui sa le refuzam! Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul, dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 10 lei, contravaloarea costului ambalajului.
PASUL 4: Completeaza AWB-ul pe care ti-l da curierul FARA RAMBURS catre adresa Kustom Print Media SRL , Bd. Unirii, nr. 29, Bl. 70, Sc. A, Ap. 3, Targoviste, Jud. Dambovita, nr 0725536232. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs, va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.
Ai la dispozitie 35 zile din momentul primirii coletului in care poti sa returnezi produsele, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre Deyu.ro. Sumele returnate nu includ eventualele costuri de transport, aceste sume nu sunt pastrade de catre Kustom Print Media SRL si se platesc catre firma de curierat. Va multumim pentru intelegere.